Єдина Країна! Единая Страна!
Субота, 20.04.2024, 07:54
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Портфоліо

Електронні портфоліо

Наше опитування
Підвищення кваліфікації вчителя - це ...
Всего ответов: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Обговорення

Обговорення


Фестиваль навчальних проектів


Арт фестиваль комп'ютерної графіки
Форма входу
Друзі сайту

МОН


Управління освіти


ПедПреса


Дистанційна підтримка освіти школярів


Вільна шкільна бібліотека


КОІПОПК


МАН


Блог вчителів інформатики


Блог мо вчителів фізики

Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Головна » 2013 » Листопад » 20 » Оцінювання результатів професійної діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період
18:30
Оцінювання результатів професійної діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період
Оцінювання результатів професійної діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період

Облік результатів діяльності педагогів ЗОШ

Облік результатів діяльності педагогів ДНЗ

 
Переглядів: 692 | Додав: scholian | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 6
6 Методоб'єднання фізико-математичних наук ЗОШ №1  
0
На засіданні методоб'єднання ми обговорили це питання і пропонуємо. Внести пропозиції та зауваження до «Оцінювання результатів професійної діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період»:
Оцінювання результатів діяльності педпрацівників під час атестації слід узгодити(привести у відповідність) з кількістю балів, які визначені КВНЗ КОР "Академією неперервної освіти" у заліковій книжці для підтвердження педагогічного звання "учитель-методист" і т.д.
Шкала повинна заохочувати вчителів до роботи (участь в написанні робіт МАН, підготовка олімпіад, участь в професійних конкурсах), а ця шкала не заохочує.
Деякі умови діяльності потребують уточнення та розшифрування, уточнення критеріїв шкали (власні методичні розробки – завдання для контролю, наочні навчальні посібники, презентації; інші форми співпраці з методичними службами)
Підготовка переможців та призерів науково-дослідних робіт МАН:
- Міський етап - 50
- Обласний етап - 100
- Всеукраїнський етап - 150.
Підняти бали за участь у фахових конкурсах, створення власного сайту, розміщення на ньому методичної інформації.
Навчальні досягнення учнів за між атестаційний період:
Стабільно позитивна динаміка (5-10 %)
Здебільшого позитивна динаміка ( до 5 %)
Стабільний рівень
Цей пункт не можна об’єктивно оцінити.
Результати річного оцінювання (ДПА) та ЗНО – цей пункт до всіх вчителів не застосовується.
Можна внести пункт про проведення навчання педагогічних працівників навчального закладу, закладів міста – фактичне використання часу на заняття ×2 – програма або план навчальних занять.
Керівництво стажуванням (наставництвом) учителів, студентів – 5 год за тиждень стажування 1 особи – наказ.
Не врахована робота вчителя, як класного керівника.

5 Методоб'єднання фізико-математичних наук ЗОШ №1  
0
Пропонуємо до розгляду свій варіант розподілу балів
https://drive.google.com/file/d/0BxJvUb8a2ITpdG5ZSDBva1NSQmc/view?usp=sharing

4 Олена  
0
Ласкаво просимо в Радянський Союз!
Яке підґрунтя встановлених "тарифів" оцінювання роботи вчителя? Хто з працівників методичного кабінету власноруч створив, веде і показує як приклад свій блог?
Ці всі бали є суб'єктивними!
Спочатку хотілося б ввести бали для оцінювання роботи наших "слуг народу"!

3 Шуригіна Т. Г.  
0
Добрий день!Так, повинно здійснюватись оцінювання результатів діяльності педпрацівників в міжатестаційний період. З даними критеріями оцінювання повністю погоджуюсь.

2 Архипова Л.Д.  
0
Добрий день! Оцінювання результатів діяльності педпрацівників під час атестації слід узгодити(привести у відповідність) з кількістю балів, які визначені КВНЗ КОР "Академією неперервної освіти" у заліковій книжці для підтвердження педагогічного звання "учитель-методист" і т.д. Наприклад, за проходження курсів підвищення кваліфікації обласний інститут дає 72 (108, 144,216) год, а методкабінет - max кількість балів лише 40. За створення власного сайту, розміщення на ньому методичної інформації відповідно не більше 100 год на рік і 10-50 балів. Участь у роботі журі оцінюється - до 20 (40 або 60 год) і лише 5-15.

1 scholian  
0
Згідно кваліфікаційних вимог кожен вчитель повинен володіти та використовувати ІКТ. Пропоную, якщо вчитель не володіє ІКТ знімати з загальної суми балів 50 або70 балів

Ім`я *:
Email *:
Код *: