Електронні портфоліо
Обговорення
Фестиваль навчальних проектів
Арт фестиваль комп'ютерної графіки
МОН
Управління освіти
ПедПреса
Дистанційна підтримка освіти школярів
Вільна шкільна бібліотека
КОІПОПК
МАН
Блог вчителів інформатики
Блог мо вчителів фізики
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
"Інформаційно-комунікаційні технології як
засіб самоосвітньої діяльності вчителя" – такою була тема
семінару-практикуму вчителів хімії, що відбувся на базі НВК "Ліцей
інформаційних технологій – Спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. № 9" 22
листопада 2013 року.
За останні 5 років ІКТ так глибоко увійшли в освітній простір, що без
них неможливо уявити сучасний навчальний заклад. Сьогодні ІКТ – це опора всього освітнього співтовариства. Вони дозволяють
покращити умови праці вчителів, підвищити імідж школи, залучити до роботи
молодих спеціалістів.
За допомогою ІКТ вчитель повинен змінити весь
навчальний процес не тільки для учнів, а, насамперед, для себе. Вчитель має
стати для учня не джерелом інформації, а консультантом, провідником у великому інформаційному
просторі. Діти, які долучилися до навчального процесу таким чином, отримують
можливість шукати інформацію, аналізувати, думати.
Про те, що ІКТ дійсно є дієвим засобом
самоосвітньої діяльності вчителя відмітила в своєму виступі методист ММК Чиженко С. П.,
а вчителі НВК "Ліцей – СЗОШ І-ІІІ ст. № 9" Петренко І. М.
(вчитель-методист) та Юшко Н. П. практично показали впровадження ІКТ в
навчально-виховний процес та результати своєї діяльності.