Єдина Країна! Единая Страна!
Субота, 27.04.2024, 17:48
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Портфоліо

Електронні портфоліо

Наше опитування
Підвищення кваліфікації вчителя - це ...
Всего ответов: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Обговорення

Обговорення


Фестиваль навчальних проектів


Арт фестиваль комп'ютерної графіки
Форма входу
Друзі сайту

МОН


Управління освіти


ПедПреса


Дистанційна підтримка освіти школярів


Вільна шкільна бібліотека


КОІПОПК


МАН


Блог вчителів інформатики


Блог мо вчителів фізики

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

 

Методичні рекомендації семінару-практикуму заступників директорів з навчально-виховної роботи

 "Інноваційна діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи в процесі реалізації методичної проблеми школи"

      Дослідження і реалізація єдиної науково-методичної проблеми школи – центральна ланка в науково-методичній роботі, які передбачають чотири етапи:

  1. Діагностичний
  2. Теоретичний (дослідження проблеми)
  3. Практичний (дослідження проблеми)
  4. Підбиття підсумків роботи над проблемою. Пропаганда передового педагогічного досвіду.

        Робота над єдиною методичною проблемою простежується як у діяльності педагогічної ради – головного органу методичної роботи - так і в роботі науково-методичної ради, методичних об’єднань при проведенні семінарів, нарад, конференцій тощо.

       Програма роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою може бути розрахована на 3-4 роки. А саме:

 І етап  - підготовчий.

ІІ етап – опанування науково-теоретичних основ обраної проблеми (мотивація, стимулювання та прогнозування).

ІІІ етап – реалізація методичної проблеми в освітньому процесі навчального закладу.

ІV етап – аналіз результатів, узагальнення досвіду роботи колективу над інноваційною технологією, моральне та матеріальне стимулювання учасників інновації, висвітлення результатів досвіду в засобах масової інформації.

        Реалізація науково-методичної проблеми вимагає відповідного алгоритму діяльності керівників навчального закладу та усіх членів педагогічного колективу: