Електронні портфоліо
Обговорення
Фестиваль навчальних проектів
Арт фестиваль комп'ютерної графіки
МОН
Управління освіти
ПедПреса
Дистанційна підтримка освіти школярів
Вільна шкільна бібліотека
КОІПОПК
МАН
Блог вчителів інформатики
Блог мо вчителів фізики
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Методичні рекомендації семінару-практикуму заступників директорів з навчально-виховної роботи
Дослідження і реалізація єдиної науково-методичної проблеми школи – центральна ланка в науково-методичній роботі, які передбачають чотири етапи:
- Діагностичний
- Теоретичний
(дослідження проблеми)
- Практичний
(дослідження проблеми)
- Підбиття
підсумків роботи над проблемою. Пропаганда передового педагогічного
досвіду.
І
етап - підготовчий.
ІІ етап – опанування науково-теоретичних основ обраної проблеми (мотивація,
стимулювання та прогнозування).
ІІІ етап – реалізація методичної проблеми в освітньому процесі навчального закладу.
ІV етап – аналіз результатів, узагальнення досвіду роботи колективу над
інноваційною технологією, моральне та матеріальне стимулювання учасників
інновації, висвітлення результатів досвіду в засобах масової інформації.