Електронні портфоліо
Обговорення
Фестиваль навчальних проектів
Арт фестиваль комп'ютерної графіки
МОН
Управління освіти
ПедПреса
Дистанційна підтримка освіти школярів
Вільна шкільна бібліотека
КОІПОПК
МАН
Блог вчителів інформатики
Блог мо вчителів фізики
« Січень 2016 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
18:47 Тренінгове заняття | |
Тренінгове заняття для слухачів школи резерву керівних кадрів управління освіти м. Фастова "Комунікативна культура керівника" 5 січня 2016 року у місті Фастові на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 відбулося тренінгове заняття "Комунікативна культура керівника". У заході взяли участь слухачі школи резерву керівних кадрів ЗОШ та ПНЗ, всього 21 педагог. Чиженко Світлана Петрівна, методист методичного кабінету, яка провадить роботу з слухачами школи резерву керівних кадрів, наголосила учасникам, що для ефективного управління освітянською установою сучасні керівники повинні володіти високим рівнем комунікативної культури. Тренінг проводила Лисенко Олена Андріївна, методист з психологічної служби методичного кабінету. На тренінгу йшлося про здійснення гуманістичного підходу в управлінні, високу комунікативну культуру керівника, уміння встановлювати доброзичливі стосунки у педагогічному колективі. Учасники характеризували складні ситуації, з якими зустрічаються керівники, визначали комунікативну складову конструктивного способу їх вирішення. Важливою частиною тренінгу стали психологічні техніки ненасильницького спілкування, підвищення емпатії, зменшення опору та подолання стереотипів у спілкуванні з оточуючими. Також з педагогами проведено психодіагностичний практикум з метою самоаналізу власного психологічного стану. Завершенням тренінгу стала рефлексія, учасники поділилися враженнями та планами щодо використання набутих навичок у власній професійній діяльності. Дякуємо адміністрації ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 за підтримку у організації та проведенні семінару.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |