Єдина Країна! Единая Страна!
Четвер, 23.11.2017, 21:15
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Портфоліо

Електронні портфоліо

Наше опитування
Підвищення кваліфікації вчителя - це ...
Всего ответов: 55
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Обговорення

Обговорення


Фестиваль навчальних проектів


Арт фестиваль комп'ютерної графіки
Форма входу
Друзі сайту

МОН


Управління освіти


ПедПреса


Дистанційна підтримка освіти школярів


Вільна шкільна бібліотека


КОІПОПК


МАН


Блог вчителів інформатики


Блог мо вчителів фізики

Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Головна » 2017 » Лютий » 6 » засідання інтервізійної групи практичних психологів "Профілактика важковиховуваності в учнівському середовищі".
07:36
засідання інтервізійної групи практичних психологів "Профілактика важковиховуваності в учнівському середовищі".

       2 лютого 2017 року у ЗОШ І-ІІІ ст. № 2  відбулося засідання інтервізійної групи практичних психологів "Профілактика важковиховуваності в учнівському середовищі".

       У засіданні брали участь 20 практичних психологів ЗОШ, ДНЗ, навчально-реабілітаційного центру.

       Які причини виникнення важковиховуваності? Як почувають і поводять себе важковиховувані діти? Чого насправді потребує проблемний підліток? Відповіді на ці запитання шукали психологи, а також обговорювали, як допомогти батькам і педагогам допомогти дітям з проблемною поведінкою.

       Модератор групи, Вакула Ірина Пилипівна, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, ефективно організувала процес комунікації, та обмін досвідом роботи з важковиховуваними дітьми і підлітками. У рамках засідання інтервізійної групи Ірина Пилипівна провела психологічний практикум, на якому психологи розглядали і обговорювали складні психологічні ситуації з дітьми, поведінка яких порушена. 

       Дякуємо адміністрації  ЗОШ І-ІІІ ст. №2 за сприяння у проведенні засідання. 

 

Переглядів: 49 | Додав: scholian | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: