Єдина Країна! Единая Страна!
Четвер, 28.03.2024, 19:21
Головна Реєстрація
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Портфоліо

Електронні портфоліо

Наше опитування
Підвищення кваліфікації вчителя - це ...
Всего ответов: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Обговорення

Обговорення


Фестиваль навчальних проектів


Арт фестиваль комп'ютерної графіки
Форма входу
Друзі сайту

МОН


Управління освіти


ПедПреса


Дистанційна підтримка освіти школярів


Вільна шкільна бібліотека


КОІПОПК


МАН


Блог вчителів інформатики


Блог мо вчителів фізики

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Функції та склад Фастівської міської ПМПК

Буклет "Поради батькам гіперактивних дітей"

Пам'ятка вчителю початкових класів про дітей, які заїкаються

Про розширення мережі ЗНЗ з інклюзивною/інтегрованою формою навчання

Порядок організації інклюзивного навчання в ЗНЗ

Методичні рекомендації по роботі з учнями із важкими ураженнями центральної нервової системи (епілепсія, гідроцефалія, гіпердинамічний синдром)

Графік засідань ПМПК на 2013/2014 н.р

Методичні рекомендації щодо організації індивідуальної форми навчання

Рекомендації вчителям для успішної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби

Наказ про базовий заклад інклюзивного навчання ДНЗ №5

Наказ про базовий заклад інклюзивного навчання ЗОШ №5

Положення про діяльність психолого-медико-педагогічної консультації

Персональний склад Фастівської міської психолого-медико-педагогічної консультації

Перелік документів на діагностичне засідання ПМПК

Картка стану здоров'я і розвитку дитини

Інформація про сферу діяльності ПМПК

Інформація про заклади освіти для дітей з особливими потребами

Показники діяльності Фастівської міської ПМПК

Наказ про розподіл та затвердження обов'язків між консультантами ПМПК

Психолого-педагогічна характеристика дітей з розладами саморегуляції (гіперактивністю)

Наказ МОН "Про затвердження плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009—2012 роки"

Вимоги до психолого-педагогічної характеристики учня на засідання ПМПК

Загальна характеристика розумово відсталої дитини

Виховання гіперактивного дошкільника

Про затвердження плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009—2012 роки

Методичні рекомендації з питань організації інклюзивного  навчання і виховання в дошкільному навчальному закладі загального/комбінованого типу