Електронні портфоліо
Обговорення
Фестиваль навчальних проектів
Арт фестиваль комп'ютерної графіки
МОН
Управління освіти
ПедПреса
Дистанційна підтримка освіти школярів
Вільна шкільна бібліотека
КОІПОПК
МАН
Блог вчителів інформатики
Блог мо вчителів фізики
23:51 майстер-клас« Використання ігрових технологій на уроках трудового навчання» | |
Як зробити так, щоб учні не лише не втратили інтересу до предмета, але і самі б прагнули до отримання нових знань і умінь? Як можна цього досягти? Як будувати навчання на самостійній і колективній основі, проводити роботу з дітьми по формуванню у них уяви і фантазії? На підставі сучасних досліджень психологів встановлено, що сучасних дітей і підлітків не влаштовує роль пасивних слухачів на уроці. Вони чекають незвичайних форм знайомства з новим матеріалом, в яких могли б проявитися їх активність, діяльний характер мислення, самостійність. В сучасній школі виникає насущна потреба в розширенні методичного потенціалу в цілому і в активних формах навчання зокрема. До таких активних форм навчання, недостатньо освітлених в методиці викладання трудового навчання, відносяться ігрові технології. Саме цій проблемі була присвячена робота майстер-класу« Використання ігрових технологій на уроках трудового навчання» , який пройшов 23.03.2017 року в НВК.СЗОШ №9. В роботі майстер-класу взяли участь методист методичного кабінету Чиженко Світлана Петрівна, вчителі обслуговуючої та технічної праці загальноосвітніх закладів міста. Під час заняття педагоги ознайомилися з досвідом творчого впровадження сучасних технологій навчання вчителя НВК.СЗОШ №9- Кучеренко Оксани Володимирівни,були опрацьовані сучасні моделі інтерактивного навчання, відвідано урок обслуговуючої праці в 7 класі. Учасники заняття побачили на практиці, як правильно підібрані і добре організовані ігрові ситуації на уроках сприяють усебічному гармонійному розвитку школярів, допомагають виробити необхідні в навчанні і в житті уміння. Це активна форма навчання, яка дозволяє залучити до роботи на уроці кожного учня. Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити цікавим і захоплюючим не лише роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але і буденні кроки по вивченню різноманітних технологій. Добре відоме висловлювання Макаренка А.С., в якому дається надзвичайно висока оцінка ігрової діяльності учнів : "Гра має важливе значення в житті дитини, яка дитина в грі, такою багато в чому вона буде в роботі, коли виросте, тому виховання майбутнього діяча відбувається, передусім, в грі".
| |
|
Всього коментарів: 0 | |